KRATKI PAPRIKAŠ


 

 Kratki paprikaš ili "dinstani" paprikaš je jelo koje je poznato u Vojvodini, tačnije u bačkoj, i koji se priprema uglavnom zimi, da krčka na laganoj vatri, negde sa strane, na smederevcu. Pre se uglavnom pripremalo od stare koke ili petla, zbog čega se i kuvalo dugo i servira se uz domaće trgance (testo koje se "trga" na manje komade, otprilike pola centimetra).

 Ja sam danas odlučila da pravim baš taj paprikaš, samo što nisam imala staru koku ili petla ali sam zato koristila meso od mladih pilića. Koristila sam nadbatak, batak, leđa, dosta često stavim, ako imam, i noge piliće, jer kosti su veoma važne za ovakav paprikaš, da daju gustinu i najbitnije, osećaj lepkanja pod prstima. 🤤

  Prvo sam na malo ulja dinstala luk i dosipala po malo vode dok nije postao staklast, što je trajalo oko petnaest minuta. Zatim sam stavila meso, poklopila i smanjila sam temperaturu na umereno kako bi se lagano dinstalo uz povremeno mešanje. 


  Posle nekog vremena, meso je pustilo vodu i dodala sam so i crvenu slatku papriku, poklopila o ostavila sam da krčka.



 Dodavala sam vodu po potrebi, tek toliko da meso bude prekriveno i kuvala sam još nekih 30-40 min.

 Jer nisam imala vremena za trgance, danas smo jeli ovaj paprikaš uz makarone koje budu odlična zamema. 


Prijatno! ☺️


SASTOJCI:

Oko 1,5 pilećeg mesa

3 glavice crnog luka

2 na vrh pune kašike paprike mlevene

2-3 kašike ulja 

So po ukusu 


 

Comments

Popular Posts