ČORBA OD CRVENOG SOČIVA

Čorba od crvenog sočiva inspiracija je od turskog načina pripreme crvenog sočiva. Ova čorba je fantastična i kao potaž sa dodatkom malo pavlake na kraju.

Sastojci su vrlo jednostavni i ne zahteva puno vremena za pripremu a ukus je fantastičan.
 
Sočivo sam prvo oprala i ostavila da odstoji u vodi petnaestak minuta. Dok sam čekala da sočivo bude spremno u većoj šerpi sam zagrejala maslinovo ulje i dodala crni luk da se dinsta na laganoj vatri.

U međuvremenu iseckala sam šargarepu, celer i peršun na sitnije komade kako bi se pre skuvalo jer sočivo bude spremno za desetak minuta.
 Kad je luk postao staklast dodala sam povrće, dinstala desetak minuta, zatim sam stavila i beli luk, paradajz pirea i lovorov list.
 Nakon tri do pet minuta stavila sam i sočivo, mešala koji minut sa povrćem i dodala sam vodu, so biber i slatku mlevenu crvenu papriku, malo mlevenog kima i korijandera, naravno ko voli pikantno može da doda ljute paprike.
  Sve sam to kuvala, na srednjoj temperaturi, poklopljeno, dvadesetak minuta dok sočivo nije pustilo skrob, koji daje gustinu čorbi.
  I naravno na kraju servirate i uživate u divnoj čorbi ili ispasirate i napravite potaž isto servirate, uz malo pavlake, čak lepo idu i krutoni ili samo redovan tost.
 Nadam se da ćete uživati u ovom receptu, sastojci i slike su ispod.

Prijatno! ☺








 
SASTOJCI:

200 g crvenog sočiva
1 glavica crnog luka
1 čen belog luka
2 šargarepe 
1 peršun
1/4 celera
3 kašike maslinovog ulja
2l vode

 Začini po ukusu:
So
Biber
Mleveni kim
Mleveni korijander



  
  

Comments

Popular Posts